+1-800-997-1228
وبلاگ رواديد EB-5

سناتور چارلز گراسلی و پاتریک لیهی لایحه دو حزبه EB5 را ارائه کردند

EB5Investors.com Staff

تصویب مجدد بودجه و اصلاح برنامه EB5 روز گذشته قبل از مجلس سنا تحت عنوان "نزدیک شدن به تاریخ 30 سپتامبر2015 زمان انقضای برنامه سرمایه گذاریEB5  " مطرح شد. این قانون دو حزبه توسط رهبر کمیته قوه قضائیه آقای چارلز گراسلی (R-Iowa) و یکی از اعضای اصلی کمیته آقای پاتریک لیهی (D-Vermont) عنوان شده است. این لایحه شامل تصویب مجدد بودجه و اصلاحیه بر روی بسیاری از مولفه های کلیدی برنامه سرمایه گذاری مهاجر می باشد.

متن کامل لایحه را اینجا مطالعه کنید.

اکنون بیش از هر زمان دیگری وقت آن رسیده است تا همه افراد فعال در صنعت EB5 گرد هم جمع شوند تا با نمایندگان مجلس درباره ی تاثیراتی که این لایحه جدید می تواند بر مناطق آمریکا داشته باشد صحبت کنند. علی جهانگیری موسس شرکت EB5investors.com و EB5investors Magazines در این باره می گوید: " در حال حاضر از سرمایه گذاری مستقیم خارجی زیر نظر برنامه EB5 بهره مند هستیم. ما بایستی با یکدیگر متحد شویم تا تصمیم گیرندگان اصلی را از مزایای برنامه EB5 برای هر دو منطقه شهری و غیر شهری آگاه سازیم. اکنون فرصت خوبی برای ما است تا از یک برنامه با موفقیت طولانی مدت که دربرگیرنده مزایای بسیاری برای اقتصاد آمریکا و کارگران می باشد دفاع کنیم."

لورا فوت ریف از روسای دفتر مهاجرتی و سهامدار دفتر وکالت Greenberg Trauring LLP نیز معتقد است :" ما باید در این خصوص همکاری نزدیکی با نمایندگان مجلس داشته باشیم تا بتوانیم موجب تصویب مجدد بودجه شویم و درکل به اصلاحیه ای مطلوب و منصفانه برای این صنعت و برنامه دست یابیم."

لایحه, تغییرات متعددی را بر کل برنامه EB5 ایجاد خواهد کرد که پیامدهای گسترده ای نیز خواهد داشت. اگرچه احتمال میرود که افزایش پیشنهاد شده برای مناطق استخدامی هدفمند یا همان TEA, بیشترین ظرفیت را دارا باشند تا شهرداری هایی را که در حال حاضر بهره مند از حمایت اقتصادی و کارآفرینی ایجاد شده تحت برنامه EB5 هستند را تحت تاثیر اثرات نامطلوب خود قرار دهد.

اصلاحات قابل توجه جامعه  EB5 تحت تاثیر این لایحه جدید به شرح زیر می باشد :

1.  حداقل میزان لازم برای سرمایه گذاری

- حداقل میزان سرمایه گذاری برای مناطق TEA به 800 هزار دلار و برای مناطق غیر TEA به 1 میلیون و 200 هزار دلار افرایش خواهد یافت.

 2. کارآفرینی

- از هر 10 شغلی که هر سرمایه گذار بایستی ایجاد کند تنها 90 درصد می تواند شامل شغلهای غیر مستقیم باشد.

- از سایر منابع غیر EB5 پروژه تنها 30 درصد آن می تواند موجب ایجاد شغل های غیر مستقیم شود

- حداقل 50 درصد از شغلهایی که ایجاد شده است باید در مناطق ترکیبی آماری یا مناطق شهری ( وابسته به کلان شهر) آماری واقع شده در منطقه TEA باشند.

3.   پذیرش مراکز منطقه ای

- صدور گواهینامه بایستی منطبق با تمام قوانین باشد شامل قوانین اوراق بهادار, موارد لازمه برای گزارش سالیانه, تدوین چک های پس زمینه برای افراد و نگهداری از سوابق

4.  پیش تائید سرمایه گذاری های مراکز منطقه ای

- هر مرکز منطقه ای که اسپانسر سرمایه گذاری میباشد بایستی قبل از تکمیل فرم I-526 متقاضیان با توجه به آن سرمایه گذاری تائید شود. اگرچه که وزارت امنیت داخلی DHS پروسه پرداخت حق بیمه را تاسیس خواهد کرد.

 5.  اصلاحاتTEA

- DHS گواهینامه TEA را بدون نیاز به هیچ دولت فدرال یا ایالت دیگر صادر خواهد کرد که به مدت دو سال معتبر خواهد بود.

این لایحه یک فرصت را برای صنعت EB5 ایجاد میکند تا گرد یک هدف مشترک برای تجدید برنامه مراکز منطقه ای جمع شوند. اگرچه که ضروری است تا افراد فعال در صنعت EB5 , کنگره را از گستردگی اثرات لایحه پیشنهادی توسط سناتورها لیهی و چارلز آگاه سازند.

نظر خود را اضافه كنيد

با استفاده از فیس بوک خود یک پیغام بگذارید شرایط استفاده و سیاست شخصی. اسم فیس بوک شما,عکس ; سایر اطلاعات شخصی شما که در معرض عموم در فیس بوک می باشد با گذاشتن این پیغام به اشتراک گذاشته می شود.